איך הולכים על עקבים

הקושי בהליכה על נעלי עקב נובע מאובדן טווך התנועה במפרק הקרסול. איך מפצים על חוסר היכולת להרים את העקב (שבנעלי עקב מורם כבר) ומשיגים הליכה בריאה יותר על עקבים?
רשת פלייפוט בשיתוף אאוטביט מדגימים 4 טיפים לתרגול הליכה נכונה עם נעלי עקב:

1. לכו בצעדים קטנים
2. הרימו גבוה את מפרק הירך
3. תנו לעקב לנחות ראשון על הריצפה
4. ישרו ברכיים עד הסוף עם הנחת הרגל על הריצפה

להסברים והדגמת הליכה נכונה והליכה לא נכונה על עקבים צפו בסרטון משמאל.

כדאי לתרגל כדי להתרגל, ורצוי להתחיל בעקבים נמוכים לפני שעוברים לגבוהים ממש... 

.............................................................................................

כל הדברים בקופסה
 

תגובות

הצטרפו לרשימת התפוצה וקבלו מבצעים ועדכונים: