עקבים משמינים אותך

לכאורה זה אמור להיות פשוט: עקבים מוסיפים גובה מבלי להוסיף רוחב ומבחינה פרופורציונאלית אמורים ליצור מראה רזה יותר. רק שבפועל תרומתם של העקבים ליצירת מראה רזה יותר לא תמיד חד משמעית, ולא רק מהסיבות שציינו כאן בעבר, אלא מסיבה מפתיעה נוספת:

מסתבר שמומחים לנושא טוענים שעקבים גבוהים מדי עלולים לגרום להטיית האגן קדימה בזמן ההליכה, מה שעם הזמן מרפה את שרירי הבטן ויוצר מראה מורחב של אזור הבטן התחתונה.

זה לא אומר שצריך לוותר על עקבים לגמרי, רק לצמצם את משך הנעילה של נעלי עקב לפרקי זמן מוגדרים.

בנוסף, לא יזיק גם מדי פעם (בבית או כשמרגישים בבית) לשלב הליכה יחפה או בגרביים, ולהזכיר לשרירי הבטן האבודים שהגיע הזמן לחזור הביתה.
לרשימת המשמינים המלאה


כל הדברים בקופסה

תגובות

הצטרפו לרשימת התפוצה וקבלו מבצעים ועדכונים: