5 דרכים להגדיל את החשיפה שלך בשיקי


באתר שיקי מבקרים כיום למעלה מ-200,000 גולשים בחודש, ונתוני הגלישה מראים שכמות הגולשים הזאת מתחלקת באופן לא שוויוני בין חנויות- בזמן שיש חנויות שכל דגם שלהן באתר נחשף מאות פעמים ביום, דגמים של חנויות אחרות זוכים להרבה פחות חשיפה. למה זה קורה?
 
לאור הפערים בין חנויות ובעקבות פניות שקיבלנו בנושא, אנחנו מרכזים כאן לנוחיותכם את 5 הפעולות העיקריות שמומלץ לבצע כדי למקסם את רמת החשיפה לגולשים, ולהפוך לחנות בולטת בשיקי: 
 

1. הקפצה = קידום של הדגם לראש תוצאות החיפוש בלחיצת כפתור
למה כדאי:
סדר הדגמים בתוצאות החיפוש של הגולשים בשיקי, נקבע מהחדש לישן ע"פ תאריך העדכון האחרון של הדגם. פעולת ההקפצה מעדכנת את התאריך לעכשיו, ומביאה את הדגם שהוקפץ למקום ראשון מבין כל הדגמים של חנויות במסלול שלכם.
איך לבצע:
א. התחברו לאזור הניהול עם מייל וסיסמה
ב. בתפריט הניהול שבצד ימין בחרו בקטגוריה 'פרסום דגמים בקטלוג'
ג. אם אתם במסלול רגיל: בתחתית כל דגם הקליקו על 'הקפץ'
  אם אתם במסלול "פרימיום" או "פרימיום שופס": בראש המסך הקליקו על "הקפצה אוטומטית"

טיפ:
שימו לכם תזכורת קבועה להקפצה- אחת ליום / יומיים / שבוע לכל היותר. זה לוקח כמה שניות ומגדיל בהרבה את פוטנציאל ההכנסות.

 

2. פרסום דגם באופן אופטימלי = הזנה נכונה של פרטי הדגם: שם, סוג, תיאור ותגיות
למה כדאי:
כל פרמטר שתוסיפו בשלב הזנת הדגם, יעזור לדגם להופיע על חיפושים רבים יותר של הגולשים, הן במנוע של שיקי והן בזה של גוגל.
איך לבצע:
א. התחברו לאזור הניהול עם מייל וסיסמה
ב. בתפריט הניהול שבצד ימין בחרו בקטגוריה 'פרסום דגמים בקטלוג'
ג. בחרו באפשרות הרצויה: 'פרסם דגם חדש' או עריכת דגם קיים
ד. במסך פרטי הדגם הקפידו על הדגשים הבאים:

  • שם הדגם- רצוי לתת לדגם שם ייחודי שונה משאר הדגמים שלכם. אל תסתפקו במק"ט- הוא גם לא מושך את הגולשים, וגם לא תורם לקידום בתוצאות החיפוש.
  • סוגים- הקפידו לשייך את הדגם לכל הסוגים הרלוונטיים. לדוגמה: נעלי סניקרס למשל, כדאי לשייך גם ל'סניקרס' וגם ל'אופנתיות סגורות'. דוגמה נוספת: חולצות דרייפיט כדאי לשייך גם ל'חולצות' וגם ל'בגדי ספורט'.
  • תיאור חופשי- תארו את הדגם במילים שלכם: יתרונות, למי מתאים וכו'.
  • תגיות- הוסיפו מילות מפתח שמתארות את הדגם ושלדעתכם הגולשים עשויים לחפש. למשל: נעלי עור, מכנסי סקיני, פלטפורמה, תכשיטי כסף וכו'
טיפים:
  • לכל החנויות- עדכנו שם מותג / מעצב כדי להופיע בקטגוריית המותגים / מעצבים. סמנו את הדגם כיוניסקס כדי להופיע גם בתוצאות החיפוש של המין השני.
  • לחנויות "פרימיום" ו"פרימיום שופס"- עדכנו מחיר מבצע כדי להופיע בקטגוריית המבצעים.

 

3. כמות הדגמים = הזנת כל הדגמים הקיימים שלכם למערכת
למה כדאי:
ככל שיש לכם דגמים רבים יותר בשיקי, כך גדל הסיכוי שהגולשים יחשפו לדגמים שלכם בתוצאות החיפוש, וכמובן שתקלעו לטעמם של יותר גולשים. מספיק שגולש יחשף לדגם אחד שלכם שמצא חן בעיניו, כדי שיקליק על שם החנות לצפייה בכל הדגמים.
איך לבצע:
א. התחברו לאזור הניהול עם מייל וסיסמה
ב. בתפריט הניהול שבצד ימין בחרו בקטגוריה 'פרסום דגמים בקטלוג'
ג. בחרו באפשרות: 'פרסום דגם חדש'
ד. עם השלמת פרסום הדגם, תחזרו למסך פרסום הדגמים. בחרו באפשרות: 'פרסום דגם חדש' לפרסום דגמים נוספים
טיפ:
גם אם הקולקציה שלכם מצומצמת, תוכלו להגדיל את מספר הדגמים בדרכים יצירתיות. אם לדוגמה יש לכם דגם שמגיע בשלושה צבעים, תוכלו לפרסם אותו כ-3 דגמים נפרדים- אחד לכל צבע. זכרו: ככל שיש לכם יותר דגמים אתם זוכים לחשיפה גדולה יותר.

4. מנוי "פרימיום" / "פרימיום שופס" = הצטרפות למסלול מקודם
למה כדאי:
הדגמים של חנויות במסלולים "פרימיום" ו"פרימיום שופס" מופיעים בתוצאות החיפוש תמיד לפני דגמים של חנויות במסלול רגיל. מעבר לזה, קיימים במסגרת המסלולים פיצ'רים נוספים שפותחו במיוחד להגדלת החשיפה של חנויות בשיקי. פרטים בדף המסלולים.
איך לבצע:
א. התחברו לאזור הניהול עם מייל וסיסמה
ב. בתפריט הניהול שבצד ימין בחרו בקטגוריה 'שדרוג מסלול'
ג. בחרו במסלול "פרימיום" או "פרימיום שופס" ושדרגו
   השדרוג מתבצע אוטומטית והטבות המסלול נכנסות לתוקף באופן מיידי

 

5. פרסום וקופונים = שילוב פרסומות באתר ובניוזלטר
למה כדאי:
הפרסומות מוצבות במיקומים אסטרטגיים באתר/בניוזלטר, ומגדילות את רמת החשיפה בקרב קהל היעד.
להבדיל מרוב האפיקים לפרסום באנרים באינטרנט, באנרים שתפרסמו ישירות בשיקי יופיעו גם אצל גולשים שמותקן אצלם חוסם פרסומות בדפדפן.
איך לבצע:
א. לקבלת פרטים על חבילות פרסום צרו קשר
ב. מומלץ לעדכן אותנו במייל על מבצעים באופן שוטף- הנחות ומבצעים אטרקטיביים יפורסמו לגולשים ולרשימות התפוצה
 



איך תוכלו להיעזר בנו?
• ניתוח חשבון:
חנויות המעוניינות בכך, יכולות להזמין מאיתנו ניתוח אישי של חשבון החנות בשיקי, ואנו נחזור אליכם עם טיפים והמלצות ייעודיות להגדלת החשיפה שלכם.
• תמיכה ומידע נוסף:
צוות השירות העסקי של שיקי זמין עבורכם בדוא"ל, בצ'אט, או באמצעות טופס פנייה באתר.

המשך פעילות מוצלחת!
 



מוכרים דרך האינטרנט?
אולי יעניין אתכם גם: 10 טיפים לשיפור המכירות באתרי אופנה

תגובות

הצטרפו לרשימת התפוצה וקבלו מבצעים ועדכונים: