10 טיפים לשיפור המכירות באתרי אופנה


לטובת חנויות פרימיום המפנות משיקי לרכישה באתר שלהן, ולטובת הכלל:

הדרך להגדיל את המכירות באינטרנט מתחילה בלהיכנס לראש של הגולשים. אז אם אתם מוכרים או חושבים להתחיל למכור באתר שלכם, ריכזנו עבורכם 10 טיפים חשובים לשיפור המכירות באתרי אופנה. שימו לב שהמכנה המשותף לכולם הוא השארת כמה שפחות סימני שאלה אצל הגולש:

1. תצוגה ברורה של המוצר
תצוגה ברורה תכלול מספר תמונות של המוצר, באיכות טובה, מכל הזויות, בכל הצבעים המוצעים לקנייה. תמונה בודדת, או באיכות ירודה תשאיר אצל הגולש סימני שאלה בקשר למוצר ותקטין את הסיכוי שיבצע רכישה.

2. תיאור מילולי מפורט של המוצר
תיאור מילולי יכלול מידע אינפורמטיבי בצד טקסטים מכירתיים, אשר מספקים מידע רלוונטי אודות המוצר ולמי הוא מתאים, ונועדו לחזק אצל הגולש את החלטת הקנייה.

3. מתן מידע אודות תנאי האספקה ומדיניות ההחזרות
הלו"ז לאספקת המוצר ומדיניות ההחזרות, הם מידע חשוב אשר נחוץ לגולש כשלב הכרחי בדרך לביצוע החלטת קנייה. כדאי לתת קישור למידע במקום בולט בדף המוצר.

4. תצוגת מוצרים תקינה וקלה להתמצאות
וודאו שהגלישה באתר ובדפי המוצרים נוחה ותקינה- ללא גלילה מיותרת לרוחב/לגובה, וללא תקלות, הן לגולשים בדפדפנים הנפוצים השונים והן לגולשים בטלפונים ניידים וטאבלטים.

5. תהליך קנייה פשוט וברור
ברגע שהגולש קיבל את ההחלטה לקנות, אנו נשאף לאפשר לו לבצע את הפעולה במינימום קליקים והתלבטויות. אם הגולש איננו מוצא את כפתור הקנייה, או שעליו לעבור מספר דפים בדרך לשם, יש סיכוי גדול שנאבד אותו בדרך.

6. התייחסות למאפיינים משתנים של המוצר
חשוב מאוד לאפשר לגולש להגדיר בשלב ההזמנה מאפיינים כמו מידה, צבע, אופן משלוח מבוקש, וכל משתנה אחר שחיוני לצורך השלמת ההזמנה. אתרים שחסרים בהם פרטים כאלה סובלים מאחוזי נטישה גבוהים מצד הגולשים.

7. קנייה מהירה ללא הרשמה
על מנת למנוע נטישה של גולשים בשלב הקנייה, חשוב שלא להכביד על הגולש בבקשת פרטים שאינם הכרחיים, או בהתניית הקנייה בהרשמה מוקדמת לאתר. וודאו שבתהליך הקנייה על הגולש למלא רק פרטים שהם הכרחיים על מנת לספק לו את המוצר ולשמור על קשר לאחר הרכישה.

8. אפשרות ליצירת קשר לשירות ותמיכה
במידה ולגולש יש שאלות נוספות, או שמשהו בתהליך הקנייה אינו ברור לו, אנו נשאף לתת לו מענה בזמן אמת, על מנת להגדיל את הסיכויים שאכן תתבצע רכישה. חשוב לכלול טלפון/מייל/צ'אט ליצירת קשר במקום בולט בדף המוצר.

9. הצגת הערך המוסף של החנות
ועדיין, יכול להיות שגם אם אתם פועלים נכון על פי כל העקרונות הנ"ל, תוכלו לשפר את יחס ההמרה עוד יותר, אם תבליטו את היתרון היחסי שלכם על פני חנויות אחרות. יתרון כזה יכול להתבטא במוצרים ייחודיים או בלעדיים / במחירים אטרקטיביים / באיכות משופרת / בשירות ואחריות יוצאי דופן ועוד... אם אינכם בטוחים מהו היתרון היחסי הבולט שלכם תוכלו לעשות סקר קטן בקרב הלקוחות הקבועים שלכם...
אולי תופתעו לטובה :)

 


מעוניינים לקבל פרטים על מסלול פרימיום, המאפשר להפנות מדף המוצר בשיקי לדף הרכישה באתר שלכם?
לפרטים ומחירים >>


 

10. איך להגדיל את המכירות בלי להשקיע באתר?
כיום יש לכם אפשרות לעבור למסלול "פרימיום שופס" בשיקי, ולהתחיל למכור מיידית.

למה זה כדאי?
• פחות נטישה של גולשים: הגולשים בשיקי יכולים לרכוש מכם ישירות בלי להעביר אותם לאתר אחר.
הדרך לביצוע הקנייה יותר קצרה, והאתר כבר מוכר וקל להם להתמצא בו.
• למכור בלי לספור מלאי: ברגע שאתם מקבלים מייל על הזמנה תוכלו לבדוק נקודתית אם הדגם שהוזמן קיים במלאי, ובלחיצת כפתור לאשר או לדחות את ההזמנה.
• מעקב הזמנות חכם: במקום לנהל רישומים נפרדים, תוכלו לעקוב אחרי סטטוס ההזמנות דרך האזור האישי שלכם בשיקי.

 


מעוניינים לקבל פרטים על מסלול פרימיום שופס, המאפשר מכירה דרך שיקי?
לפרטים ומחירים >>


רוצים לקבל יותר חשיפה בשיקי?
אולי יעניין אתכם גם: 5 דרכים להגדיל את החשיפה שלך בשיקי



המשך פעילות מוצלחת!

תגובות

הצטרפו לרשימת התפוצה וקבלו מבצעים ועדכונים: